2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

6 mrt 2014

Het is verbazingwekkend dat,
dat wat er nu is,
er nu nog is,
aangezien we altijd

maar een eind aankloten,
en geen flauw idee hebben,
wat we doen
en waarmee we bezig zijn.
Verbazingwekkend.

18 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Gelukkig maar, toch enig bewijs dat we het over het algemeen niet zo slecht doen.
Ruimte voor verbetering is er altijd.

Fijne dag vandaag.

Lutje zei

ik denk van mezelf dat ik heel goed weet waar ik mee bezig ben, maar van ministers daarentegen vraag ik me dit ook af....
Nog een fijne dag vandaag

gerdaYD zei

Heb jij dan geen flauw idee van wat je aan het doen bent? Ik wel hoor: jij denkt na over het leven en weet het telkens weer in intrigerende waarheden te verwoorden!

Sjoerd zei

Volgens mij beseft iedereen dat we deze aardkloot op een rap tempo aan het ontmantelen zijn.

merel zei

het is verbazend dat je woordjes nog niet in een boekje zijn gedrukt , ze zouden daar mooi staan

klaproos zei

amazing:-)

Yvette zei

dT is toch wel heel helend denkem

Yvette zei

ik bedoel eigenlijk te zeggen dat moeder aarde zich niet laat kennen
ik weet niet of je het zo bedoelde maar ik heb altijd het gevoel dat
whatever whenever nature srtikes back

groet

DianaD zei

Over het algemeen weet ik vrij goed wat ik aan het doen ben. Maar er zijn er mensen die er een puinhoop van maken en de anderen er onterecht verdriet mee doen.

Kay ♥ zei

Als je minder van jezelf verwacht, kan die meer van jezelf geven.
De mens valt van de ene verbazing in de andere, maar is zelf een keurbeest. Enkel het beste zou hem mogen overkomen.
Wat wel dat wat jezelf verkloot je mss nog goed kan maken, maar als een ander het jou aandoet vraag je je af waar je mee bezig bent.
Verbazing is onze tweede natuur ♥

די מריו zei

Maak ik daaorp uit dat het niet uitmaakt wat je doet, zolang je maar eits doet?

Love As Always
Di Mario

willy zei

het kan altijd beter..

soms moet je jezelf verbazen

Rebbeltje ★ zei

Verbaas me niet zo snel hoor en weet vrij aardig waar ik mee bezig ben...verbaas me wel over anderen whahaha
Groetjes en fijne dag

Anoniem zei

Hallo,
Als je bedenkt wat er allemaal dagelijks gebeurt in de wereld, is het inderdaad verbazingwekkend dat de bol nog steeds blijft draaien en dat de mensheid, of moeten we eerder stellen het mensdom nog bestaat. Toch blijft het geluk niet altijd gunstig gezind. Alvast een fijne, maar vooral zonnige dag vandaag.

Anoniem zei


Waarom moeilijker maken als het gemakkelijker kan? ;-)

De buurvrouw zei

Ik denk van mezelf dat ik weet waar ik mee bezig ben.. maar sommige anderen??
Alleszins wens ik A een mooie zonnige dag toe!

Anna zei

Yep, je zou ervan achterover vallen maar misschien toch maar niet doen ;-)

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ach ik doe maar wat, over 100 jaar kennen ze mijn naan niet eens meer. :-)

Pagina's