2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

17 mrt 2014

Gok een paar keer goed, en je bent een expert, die weet dat hij goed gokte.

17 opmerkingen:

Lutje zei

ik ben niet zo'n gokker, en als het ik het al eens doe is het voor weinig geld

DianaD zei

Of een kwestie van dom geluk.

LUC zei

Kwestie van dommigheid denk ik persoonlijk !

gerdaYD zei

"Gokkend: De zekere manier om niets van iets te krijgen." - Wilson Mizner"

klaproos zei

kwestie van geluk misschien:-)

De buurvrouw zei

Als dat zou lukken dan deed ik mee aan de loterij.
Fijne maandag A.

Kay ♥ zei

twintig jaar ervaring zegt niets, men kan ook 20 jaar verkeerd gedaan hebben.
maar aldoende leert men en dan was het toch een goede gok :-)

Sjoerd zei

Dat moet je alleen aan niemand vertellen....

Kay ♥ zei

ot:
uw heel strak mombakkessie is als een Roos :p
wég !!!!

max zei

moet ik dringend leren gokken

Anoniem zei


Het hele leven is een gok, soms heb je geluk, soms pech ;-)

Rebbeltje ★ zei

En weten is geen gok meer.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Je bent al een vakman als je een paar keer geen fout hebt gemaakt.

merel zei

laten we misschien geluk noemen

Anoniem zei

en dan ga je pas goed de mist in en vind je de weg niet meer terug naar een leven zonder gokken

Suske. zei

ik gok nooit want ik verlies steeds.

ria zei

ik gokte dat ik er dicht bij kon komen,
had het al vele keren bewezen...
maar toen...gokte ik verkeerd,
.....
en nu gok ik dat het tweede ei,
niet meer wordt uitgebroed...

jammer...
hoe zo'n vogel overleeft onder het
struise lichaam van pa of ma,
is mij een raadsel.

kom maar kijken zoveel je wilt,
duifjes kweken is leuk!!!!

goede nacht,
ria

Pagina's