2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

11 mrt 2014

Dierenliefde, echte liefde.

16 opmerkingen:

DianaD zei

Onvoorwaardelijk, en met niets te vergelijken.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Inderdaad, die zijn altijd blij om je weer te zien.

Sjoerd zei

Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat alleen dierenliefde echte liefde is.

gerdaYD zei

Dat denk ik ook soms, het dierenRIJK is me meestal liever dan het mensDOM...

Flavie zei

Onvoorwaardelijk en oprecht!

ria zei

...zelfs onze tortels, we mogen er tot op een halve meter bijkomen.
Ik praat tegen haar. Hij is altijd als een standbeeld. De eitjes werden met een paar dagen verschil gelegd.
Afwachten hoe dat gaat werken. Want de plaats die ze kozen is een voederhuisje, geen broedhuis. Zal er plaats genoeg zijn? Enfin, als ze totteren (vallen) landen ze in het mos. Dank voor je bezoekjes. Nu moet ik dringend weg. ria39

Walter zei

..en toch merk ik dat er meer liefde is als haar bakje moet worden bijgevuld.. ;-)

Kay ♥ zei

Betrouwbaar eerder, vraagt niet veel terug,
dan aandacht ... het bijt nooit de hand die hem voedt toch ?! ♥

Anoniem zei


Dierenliefde is voor het hele leven oprecht en trouw..

willy zei

één van de vormen van echte liefde

Happy Hulk zei

Dat zei ooit een baas ook tegen mij over zijn hond.
Totdat hij hem plotsklaps een slagaderlijke bloeding beet.
En had dat even gezegd tegen die Schotse Hooglander die mij achterna zat in het duingebied.
Dat deed hij niet uit liefde!

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ja wij missen ons huisdier nog elke dag!

merel zei

en ook echte vriendschap

Yvette zei

onvoorwaardelijk en in het nu
een voorbeeld zijn ze voor ons
dierenliefde!!!!

Rebbeltje ★ zei

Veel huisdieren gehad waarvan 2 honden...en ja dan is de liefde onvoorwaardelijk

Anna zei

Yep, dieren hebben hoegenaamd geen dubbele agenda. Met mensen weet je nooit (zeker)...

Pagina's