2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

3 feb 2014

We kijken dagelijks in de spiegel,
zonder echt te kijken wat we zien,
want zouden we dat wel doen
dan zouden we enkel maar dingen zien
die we niet willen zien..

20 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

yep, we zien alleen datgene wat we willen zien. ;-))

Lutje zei

als ik in de spiegel kijk weet ik echt wel wat ik zie, daarom heb ik nog ooit ne speciale spiegel opgehangen

DianaD zei

Ik zie dagelijks toch wel duidelijk de lachrimpeltjes rond mijn ogen.

Marjolijn. zei

Haha, s'morgens vroeg is het ook niet altijd prettig om in de spiegel te kijken.

Fijne dag vandaag.

Anna zei

Nou ik weet niet hoor, die rimpeltjes heb ik heus wel gezien ;-)

gerdaYD zei

Inderdaad, dus ik kijk al heel lang niet meer in de spiegel *wink, big smile*
OT: om op je vraag te antwoorden: het zijn er al een paar duizend schat ik, we zijn gestopt met ze te tellen...

klaproos zei

nee hoor ik zie echt wel dingen die ik misschien liever niet zou zien maar ze zijn er:-)

Anoniem zei


De confrontatie met jezelf kan de spiegel in 1000 stukjes breken.

willy zei

het blijft een confronterende bedoening

Kay ♥ zei

Spiegels zouden er goed aan doen even na te denken alvorens de beelden terug te kaatsen.

ot: natuurlijk een zottekop
ziet alleen pretlichtjes.
Tot slot kan je nog altijd op de loop gaan :p

Di Mario zei

In een fysieke spiegel kijk ik eigenlijk nooit.

Love As Always
Di Mario

De buurvrouw zei

Ik denk elke dag als ik in de spiegel kijk: verdikke je ziet er weer stralend uit!
Hihihi..

Sjoerd zei

Ik ben blij dat ik 's morgens mijn ogen nog dicht heb en alles op de automatische piloot doe.

LUC zei

En hoe ouder ik wordt , hoe minder ik er in durf kijken ! Fysisch wel hee ! :-)

Ann zei

misschien zou je wel iets nieuws ontdekken wat je nog nooit eerder zag ...

zoals het begin van weeral een nieuwe rimpel?

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ja, maar daar kijk ik door heen! :-)

Vanessa zei

Ja misschien wel, ik kijk in elk geval niet meer zo lang naar al de details :-)
Fijne avond,
groetjes, Vanessa

Rebelse Huisvrouw zei

Hmmm... Ik kijk tegenwoordig bij voorkeur in een beslagen spiegel ...:-D

Ann zei


The best mirror is an old friend.

— George Herbert

Rebbeltje ★ zei

Grijnzzzzzz...valt wel mee hoor :)

Pagina's