2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
   
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

10 feb 2014

Een gecremeerde archeoloog laat weinig botten na voor zijn
opvolgers op te graven, of te wel,
geen bot te vinden van de gecremeerde archeoloog.

10 opmerkingen:

Lutje zei

dit klopt natuurlijk....

Marjolijn. zei

Misschien zijn er dan nog wel restjes DNA te vinden en dan kunnen ze weer helemaal opgebouwd worden.
En komen ze weer op hetzelfde uit.

Mooie maandag vandaag.

gerdaYD zei

Dat is raar, Lefla en ik hebben krek hetzelfde tegen elkaar gezegd want, al zijn we dan geen archeologen, van ons zal er voor het nageslacht ook niet veel meer dan wat as te vinden zijn *wink, big smile*

klaproos zei

whaaa, misschien maar beter ook:-)

Kay ♥ zei

Leven is dodelijk.
Tot as zullen we vergaan,
ik zou niet willen dat er één met een bot van mij,
op de loop zou gaan,
dus wil ik mij laten meevoeren
op de wind, en nergens nog sporen nalaten. liefs ♥

willy zei

jammer, voor zijn opvolgers

Sjoerd zei

Zo gaat een stuk historie verloren...

Anoniem zei


Dan heeft de archeoloog zichzelf al gecremeerd door zichzelf in brand te steken, lijkt mij. Dan blijft er weinig bot over :-)

fotohanvogel.blogspot.com zei

Lol, hij denkt ook niet aan zijn collega's ;-)

DianaD zei

Ik denk toch dat een archeoloog zich laat begraven en niet cremeren.

Pagina's