2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

2 jan 2014

Je zult niet daar vinden wat je hier verloren hebt.

9 opmerkingen:

Lutje zei

A ik wens je een heel gelukkig 2014 met heel veel tijd, liefde, en van alles het beste.

gerdaYD zei

Jij bent een groot filosoof als ik zo al die knap doordachte uitspraken van jou lees...
Jij gaat beslist niet zo maar aan het leven voorbij, maar denkt er diep over na!

Sjoerd zei

Tenzij je niet weet waar je het bent kwijtgeraakt. Dan is daar ook hier.

klaproos zei

daarom zoek ik er ook niet naar :-)

Anoniem zei

Wat je hier verloren heb,
vind nergens anders dan in het onbekende..

Kay ♥ zei

Ook al ligt mijn hart hier,
toch verloor ik het niet van de eerste keer
maar bij een lieve vriend
kom ik met vreugde weer ♥

DianaD zei

Ze zeggen wel eens wie zoekt zal vinden maar dat gaat niet op. Je bent het dan echt kwijt. Dit is een zeer mooi citaat A.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dat is waar maar, maar ik ben hier dan ook nog niets kwijtgeraakt. :-)

Anoniem zei

nee dat is nogal logisch dunt me

Pagina's