2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

20 jan 2014

Ik hoop dat je nooit meemaakt wat ik nu meemaak,
maar je zou het moeten meemaken,
zodat je weet wat ik meemaak,
en waarom ik wens dat je het nooit meemaakt.

17 opmerkingen:

Lutje zei

in sommige mensen hun schoenen zou ik inderdaad wel niet willen staan....toi toi!

gerdaYD zei

Inderdaad, niemand begrijpt wat je meemaakt als wat je meemaakt hen ook niet overkwam. Maar met een beetje empathisch vermogen kan je je wel wat inleven in de problemen van een ander... toch?

Marjolijn. zei

Ik wacht maar af wat er komt.
Als je iets mee moet maken, komt het toch wel.

Toch een goede start van de nieuwe week.

klaproos zei

ik wens je heel veel sterkte
en hoop dat het achteraf tóch is meegevallen..
xxx

Satoriwoman zei

een stichtelijke tekst deze keer:

Our minds can be wonderful, but at the same time they can be our very worst enemy. They give us so much trouble. Sometimes I wish the mind were like a set of dentures, which we could take out and leave on our bedside table overnight. At least we would get a break from its tiring and tiresome escapades.





fotorantje zei

ja soms zou je willen dat mensen heel even voelen wat je voelt zodat ze het beseffen

ria zei

goede moed, mensen denken aan je,
we weten niet wat je meemaakt,
maar als je het zo schrijft zal het
zeker geen pretje zijn.

mag dit: "een knuffel",
of knuffelen mannen niet (graag)?

ria39

Anoniem zei

Onvoorstelbaar wat je soms te verwerken krijgt in het leven, maar bij jullie was het wel even heel veel ......
Sterkte en hopelijk breken er binnenkort rustige tijden voor jullie aan.

Greet

Sjoerd zei

Gelukkig dat niet iedereen dat hoeft mee te maken.

Rebbeltje ★ zei

Ja je moet het zelf meemaken wil je het een beetje kunnen snappen wat de ander meemaakt...of is het doormaakt?

Vanessa zei

Soms zou het eens eventjes mogelijk moeten zijn, om een ander te laten voelen wat je voelt, dan is er misschien wat meer begrip voor elkaar. Maar gelukkig zijn er velen die dit niet nodig hebben om er voor iemand te zijn...
Groetjes, Vanessa

Happy Hulk zei

Mooie bewoordingen
Zo herkenbaar
Hoewel ik het een ander niet zou gunnen wat ik meemaakte

Kay ♥ zei

Kijk als ik dit allemaal overlees dan denk ik, Ik
het is nu aan mij dit te begrijpen
en alleen aan het geschrevene hier te denken. Elk mens krijgt zijn deel,
het een al harder dan het ander.
Men kan dan alleen maar begrip en medevoelen oproepen en denken eigenlijk verdient niemand dit.
alle liefs ♥

Anoniem zei



Het is mooi te wensen en hopen voor een ander niet hetzelfde mee te maken wat je zelf mee maakt, schenk deze wensen aan jezelf.

Ook al lopen we in elkaars schoenen,bewandelen we hetzelfde pad. Het zal nooit exact hetzelfde zijn, omdat ieder een eigen deel van het leven krijgt, hoe bizar het ook mag zijn.

Sterkte in alle liefde en licht..

willy zei

dan kan ik je slechts veel sterkte toewensen...

fotohanvogel.blogspot.com zei

Tja, ik volg je blog nu een tijdje en weet dat je het de laatste jaren niet gemakkelijk hebt gehad.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Veel sterkte, ik hoop dat je gauw weer wat kan genieten.

Pagina's