2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

6 jan 2014

Het lied van het leven is zeker een smartlap.

14 opmerkingen:

DianaD zei

Het is maar net hoe je met het leven omgaat. Voor mij zeker geen smartlap, trouwens ik houd niet van smartlappen.

Lutje zei

hahaha, zeker geen lovesong, maar ne smartlap ook niet :o)

gerdaYD zei

... maar een smartlap kan ook heel mooi en ontroerend zijn, toch?

Vanessa zei

Als er tussendoor ook maar veel liefdesliedjes, rock, salsa enzovoort is geweest...
Fijne nieuwe week,
groetjes, Vanessa

fotorantje zei

t kan ook rocken natuurlijk :-)

Anoniem zei

en "niemand heeft een program"

Kay ♥ zei

Het leven is als een regenboog. Buien en zonneschijn zijn allebei nodig om het kleur te geven.Men zingt dit lied zoals men gebekt is ♥

willy zei

geen smartlap en een aria uit de opera ..
zie ik ook niet zitten

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Salty Letters zei

Het leven een smartlap? Luister je dan niet naar de vogels? De wind? Geen mooier lied dan de natuur :)

Als het voor sommigen dan wél een smartlap is, dan hoop ik dat ze met de lap alle smart op dweilen. En hang het doekie dan aan de lijn , dan kan de zon um drogen.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dacht het niet, voor mij is het een overwinningmars.

klaproos zei

heerlijk ik hou van smartlappen a lekker meezingen

Rebbeltje ★ zei

aub geen smartlap voor mij...niet mijn ding

Jeetje 3 op een dag kan je niet bijhouden

Rebelse Huisvrouw zei

Ik denk eerder een requiem...

Pagina's