2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 jan 2014

Helaas heb ik de kilo verstand gekregen en niet het grammetje geluk.

11 opmerkingen:

DianaD zei

Hihi wat je zul je een zwaar hoofd hebben A.

Lutje zei

hahaha, diana haar reactie, nu ben ik vergeten wat ik wilde schrijven :o)

gerdaYD zei

Als het je troosten kan, ik heb zelfs die kilo verstand niet gekregen zoals jij! *wink, big smile*

Sjoerd zei

Een kilo, dat lijkt dan meer op een waterhoofd...

klaproos zei

ik denk dat dat wel meevalt:-) je bent in weblogland, kilo's geluk kom je tegen elke dag :-)

Anoniem zei


Alleen leven op dosis geluk doet je verstand verliezen..

fijne dag.

Kay ♥ zei

We zitten op de weg van het geluk, niet naar het geluk.
je moet het vinden en plukken,
en achteraf zeggen: dat was het toch ♥

ot: jij hebt meer dan een ton aan deugnieterij :p

ria zei

Wat een GELUK dat je zoveel verstand hebt gekregen.
Anderen moeten het met veel minder doen.
Ik was gisteren nog in een instelling waar ook zwaar mentaal gehadicapten wonen.
Een jonge vrouw...je wilt het niet weten.
Als je haar zou zien dan zou je zeggen: " wat ben ik toch een gelukkig man."

Rebbeltje ★ zei

O dat is een doordenkertje...

willy zei

een kilo, lijkt me van het goede te veel

Wil/Zizy zei

Zelfs een kilo verstand heb ik niet gekregen, misschien maar goed ook ;-)

Pagina's