2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

28 jan 2014

Er zijn veel dingen, waarvan je niet eens wist dat je ze niet wist.

18 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

mss maar best ook? ;-))

DianaD zei

Tja daar heb ik ook wel last van denk je alles te weten zijn er toch nog bepaalde dingen die je niet weet. Dan komt hoogmoed voor de val.

Marjolijn. zei

Dat is misschien maar goed ook.
Wat niet weet, wat niet deert.

Fijne dag vandaag.

Lutje zei

ik weet wel dat ik veel niet weet

gerdaYD zei

Jammer genoeg is dat ook zo, maar hé, onze harde schijf kan niet alles bevatten, daarvoor heeft ze niet genoeg megabytes!

Anoniem zei

juist ja vooral vroeger toen ik nog jong was besefte ik dat heel vaak alhoewel nu ook nog wel eens

Kay ♥ zei

Vergeten, is net zo belangrijk als onthouden.
Het brein slaagt enkel momenten op ... die je u soms pas bewust wordt als ze opgerakelt worden. ♥

willy zei

dan heb je er ook weinig last van

Rebelse Huisvrouw zei

Haha, grappig is deze! Hij klopt helemaal. Soms vind ik het wel eens jammer dat er zoveel is dat ik niet weet maar ik troost mezelf met de gedachte dat ik het misschien ooit nog te weten kom...:-D

De buurvrouw zei

Tegen wie zeg je het :-)

Anoniem zei


Gelukkig maar dat we ze niet weten.
Dan zijn ze ook niet nodig geweest.

Internettoerist zei

En zolang je niet weet dat je ze niet weet, zal je ze ook nooit weten. ;-)

Vriendelijke groet

די מריו zei

Als je dat maar ooit te weten komt dan...

Love as Always
Di Mario

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ja, ik weet nog niet eens 0,001 promille en dat is dan ook nog sterk overdreven!

merel zei

tot je ze plots ontdekt

Ann zei

Als ik dat had geweten...

Rebbeltje ★ zei

maja als je ze niet wist dan kan je ook niet weten wat je mist

Rob zei

Maar dat wat je niet kent mis je ook niet.

Pagina's