2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

30 jan 2014

Alles raakt wel eens zoek,
behalve het geluk,
dat raakt nooit zoek,
want wat je niet hebt,
kan je niet kwijtraken,
en als je het niet kwijt bent,
dan heb je geluk…..

22 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

voilà,
zo simpel is dat! :-))

Marjolijn. zei

Zo is het...!!
Fijne donderdag.

DianaD zei

Inderdaad A geluk zit in jezelf zo bekijk jij dat ook. Dat kan niemand van je afpakken hoe graag ze het ook willen.

Anoniem zei

Hahaha ... Die is goed ;-)

gerdaYD zei

Een schitterende doordenker, bedankt voor dit stukje wijsheid!

די מריו zei

Mooie insteek. Die moet ik maar eens proberen te onthouden.

Love AS Always
Di Mario

klaproos zei

whaahhaha
heerlijke gedachtengang,
wat in jou zit zit goed opgeborgen :-)

xxx

Anoniem zei


Een prachtig spinseltje Aatje, mooie wijsheid die je deelt ;-)

fijne dag

fotorantje zei

:-) mooie gedachte

Sjoerd zei

Tsja, als je het zo bekijkt...

Vanessa zei

Heel mooie woorden...
Geluk zit in jezelf, en alles wat er nog bijkomt maakt je gelukkiger, maar je hoeft er idd niet naar te zoeken.
Fijne dag,
groetjes, Vanessa

De buurvrouw zei

Haha..dat is zo waar..ik zou het niet beter kunnen formuleren.

Fijne dag A-tje!
En opgepast voor fire Kay zenne:-)

Kay ♥ zei

Geluk is als een cirkel waarvan het centrum overal is en de omtrek nergens ♥

Dus hier zit dat klein vArkentje gelukkig te zijn, terwijl zijn K het vuur uit haar sloffen werkt ... er is een update ném ♥

Kay ♥ zei

Lees net de opmerking van Buurtje:
die kent mij, die weet dat ik gensters in mijn vingers heb, je wilt niet weten hoe dat voelt als ik jouw nekvel vast heb ... :p

willy zei

dat is pas een mooie..

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dit is een mooie waarheid!

"Wat je niet hebt,
kan je niet kwijtraken"

LUC zei

Het geluk zit in jezelf , probeer het eruit te halen !

merel zei

zo is het inderdaad

ria zei

ik breng je een ietsiepietsie geluk,
maar pas op dat je het niet kwijtgeraakt,
"je hoeft niet te kiezen"
winter en bloeiende orchideeën,
ik schenk ze jou allemaal
en nog een toemaatje,
weet jij wat dat is?

doe een gok, en als je het weet
wordt je zeker nog gelukkiger,

ria39

Lutje zei

soms is het gewoonweg simpel

Flavie zei

Wauw... mooi gespinsel!

Salty Letters zei

Daar is over nagedacht. Mooi.

Pagina's