2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

29 nov 2013

Als daar alles beter is, wat doe ik dan nog hier,  maar waar is daar ?
Of waar is hier ?

9 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

blijf maar waar je bent, want daar is het 't beste voor jou! :-))

Marjolijn. zei

Ik vraag het me af of het gras bij de buren groener is.
Blijf maar lekker waar je bent.
Daar is het allerbest.

Fijne dag vandaag.

Lutje zei

het is altijd beter op een ander omdat het ander is, maar of het echt beter is in het geheel kan je pas na een paar dagen weten

DianaD zei

Waar is daar, waar is hier, that's the question, aldus Shakespeare. Of zei hij het nu anders. Lol.

Marianne zei

Voeg hier en daar samen en men beleeft de hemel op aarde ;-)

די מריו zei

Ik denk ik het beloofde land. Maar als je niet gelooft, dan zul je die ook wel niet kennen.

Love As Always
Di mario

Kay ♥ zei

Het gras is altijd elders groener,
maar tracht de rijkdom te vinden in eigen huis, kom je nooit bedrogen uit ;-)

willy zei

als alles beter is....

maar ik vrees dat deze veronderstelling zelden opgaat

satoriwoman.wordpress.com zei

ooit hoorde ik van een journaliste die een schilderijtje met tekstje in haar koffer had, wat ze overal waar ze bivakkeerde ophing: "het ware geluk is elders"

Pagina's