2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

25 jun 2013

Het beste actuele weerbericht is uit je raam kijken
en bij twijfel de paraplu meenemen.

12 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

.. of je parasolleke! :-))

Marjolijn. zei

Helemaal waar..!
Ik hoop dat het droog blijft vandaag.
Fijne dag.

LUC zei

Waar blijven ze die wolken halen ??

Lutje zei

daarom heb ik me ne hele kleine opvouwbare paraplu gekocht ;-)

Sjoerd zei

tegenwoordig is dat altijd een plu meenemen.

klaproos zei

zo is dat:-)
ik heb er nooit een bij:-)
mijn muts redt me

Kay ♥ zei

Ik haat weerberichten
ik haat paraplu
ik haat het weer
ik wil zon,
zitte mij hier nu weer te treiteren met deze f ...%zomer he.
:p

willy zei

dat is zo...

maar als ik aan iets een hekel heb, is het wel aan een paraplu

max zei

met eens

Kati zei

dat is waarheid als een koe

fotohanvogel.blogspot.com zei

Het zijn ook maar verwachtingen!

merel zei

dat noem ik nu eens een goeie

Pagina's