2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

29 jun 2013

Er is geen verschil tussen mij en elke andere gek.

13 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

yep, we zijn allemaal gelijk!

én even gek! :-))

fijn weekend, aaa!

Marjolijn. zei

Allemaal gek is ook niet erg.
Fijne zaterdag.

די מריו zei

Ach kleine verschillen houden het spannend.

Love As Always
Di Mario

Lutje zei

ik denk dat er veel verschil tussen zit, want ik hoorde laatst zeggen, er is niemand zo gek als die?

klaproos zei

heerlijk te weten dat we allemaal gelijk zijn:-)

Kati zei

gekkie

Ann zei

Allemaal zo zot als een achterdeur.

Anoniem zei

Zotteke
Greet

Annette zei

Er zijn psychopaten, dat zijn de kwaaie (zij richten schade aan) en je hebt de prettig gestoorden. Dat is een wereld van verschil...

Kay ♥ zei

Toch is de één zotter dan de andere volgens mij.
Dacht word ik nu zot toen ik op test klikte en niks vond hehe.
Weet je zot zijn doe geen zeer, dat jeukt alleen een bieteke,
en als je dan een korte arm hebt oho ;-)

Kay ♥ zei

ps: is dit postje er gekomen naar aanleiding van de pluizebol? :ppp

fotorantje zei

nee, iedere zot gelijk

merel zei

misschien toch wel een heel klein beejte

Pagina's