2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

19 mei 2013

Het gras zal altijd aan de andere kant groener zijn,
niet omdat het gras groener is maar omdat jij denkt dat het groener is.

9 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Het is maar hoe je het ziet.
Ik ben al tot de ontdekking dat mijn gras heel vaak net zo groen of groener is dan van de buren en/of anderen. Bij anderen is het echt niet altijd beter.


Het gras is altijd groener bij de buren
En de stoep veel schoner en er hangt nooit vuile was
Maar je kunt nooit kijken achter alle muren
En je weet dat ik van je hou, dus hou je aan mij vast
Soms ben jij ’t niet meer met mij eens
En het geluid van stilte hangt dan tussen ons
Oh ik haat die sfeer
En je hoort het tikken van de klok hard als een hamer
En waarom het ging
Weet je eigenlijk niet meer
En je denkt: gaat dat zo bij iedereen
Of is dat zo bij ons alleen ? Maar:

Refr.

’t Is vaak een harde les, de weg naar succes
Is de weg naar alleen zijn
Er is aan de top zelden plaats voor twee
En ik ken er velen, met dollartekens in hun ogen
In hun auto’s van vier meter
En hun villa’s aan de zee
En soms denk ik, was ik maar net als zij
Dan kijk ik naar jou, dan is het voorbij, want:

Refr.

Ieder krijgt het applaus wat hij verdient
Alleen kost het moeite, om het zo te zien:



Fijne pinksterzondag..!!

Lutje zei

misschien is het wel groener en hebben ze een betere tuinman, maar so whatt, bij mij mag het gras van de buurman zelfs geel zijn ;-)

די מריו zei

Behalve als je zo kleurenblind ben als ik dat ben.... ;-)

Love As Always
Di Mario

Happy Hulk zei

Laat mij dat dan maar lekker denken!

merel zei

tot je aan de andere kant komt en ziet dat het daar toch niet zo groen is als je dacht

willy zei

dat lijkt me helemaal juist, uiteindelijk zit het tussen de 2 oren...

Kay ♥ zei

Is eigen heerd, geen goud weert?
lap duik het WB maar op, of vertaling via mail te verkrijgen lol.
:ppppp

fotorantje zei

zo is dat, eens je aan de overkant bent zie je andere problemen

Kati zei

Onze buren hebben kunstgras, logisch dat het groener is... da's geen kunst!

Pagina's