2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

26 mei 2013

Een van de mooiste dingen op de wereld is,
de persoon die je liefhebt op zondagmorgen,
beschenen door het ochtendlicht naast je in bed
en weten dat je er voorlopig niet uit bed hoeft.

12 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Geniet volop van deze zondagmorgen..!

Walter zei

Dat is inderdaad een fijn gevoel A.
Gelukkig mag ik ook die herinnering hebben en in dit geval is herinneren dan niet vervelend.
Fijne zondag.

Lutje zei

...oeps en ik zit hier al, zelfs al klaar om zo te gaan werken

Sjoerd zei

Mopperdemopper, is het de wekker niet dan zijn het wel de katten die wat te eten willen hebben....

Happy Hulk zei

Vandaar dat ik apart slaap (snik)

Kay ♥ zei

A die romantisch is is één,
maar dan nog poëtisch ook, daar kan ik niks aan toeveogen, of toch
verdrink in dit zalig moment,
onthou de ervaring en de warmte die hier vanuit gaat ♥

Wil/Zizy zei

Ja dat is zeker mooi om zo wakker te worden en de dag mee te beginnen.. IK hou het maar op dromen daarover met een zeker persoon, kan ook een fijn gevoel geven :-)Prachtig omschreven trouwens...

Groets
Wil\Zizy

Ann zei

Dat vind ik nu ook zie!

willy zei

daar kan ik me in vinden...

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dat is waar, maar ik ben er vaak als eerste uit.

Suske. zei

ik moet er straks weer in !

Agnès zei

En 2 uur lang Vroege Vogels luisteren....Agnès

Pagina's