2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

23 mei 2013

Een droom kan nooit realiteit worden, en de realiteit
kan hoogstens lijken op een droom.

7 opmerkingen:

max zei

daar ben ik niet echt mee akkoord hoor

Marjolijn. zei

Als je maar hard genoeg droomt kan het soms wel realiteit worden..!!
Fijne dag vandaag.

merel zei

daarom is het ook een droom

Kay ♥ zei

Ilussies mss,
en enkele keer lijkt het toch wel uit te komen, het is maar hoe je het bekijkt. ♥

willy zei

de ene droom is wel de andere niet

Anna zei

Ow, sta me toe om het met die stelling niet helemaal eens te zijn. Al heb ik ook wel dromen waarvan ik liever zou hebben dat ze droom blijven dan dat ze reëel worden hoor!

fotorantje zei

de realiteit kan ook een droom zijn die werkelijkheid geworden is
maar dat gebeurd weinig denk ik

Pagina's