2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

28 apr 2013

Zij die jong sterven hebben het geluk om nooit oud te worden.

7 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Is dat geluk hebben..?
Oud worden is zeker niet erg, voor sommige het oud zijn wel.
Fijne zondag, geniet volop.

DianaD zei

Ik zie dat niet als geluk. Als ik zo vrij zo mogen zijn zou ik het citaat willen veranderen in:

Zij die jong sterven hebben niet het voorrecht mogen hebben om oud te worden.

Lutje zei

oud worden is puur geluk...

Sjoerd zei

Dat ligt aan de manier waarop...

Kati zei

Nou ik zou best oud willen worden, maar het is de manier waaróp!

merel zei

zo'n geluk vind ik dat toch niet hoor

Anoniem zei

tja daar zeg je wat pfffft hier moet ik over denken hoor

Pagina's