2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

12 apr 2013

Klein is niet altijd fijn, neem een mug.

9 opmerkingen:

DianaD zei

Of een vlooi, of een luis.

Marjolijn. zei

Nee, zo klein zijn, moet er vaak aan geloven en is zijn leven niet zeker.

Anoniem zei

die moet ik onthouden

klaproos zei

whahahaha leuk,

ja klopt

Kay ♥ zei

Lol Ahaa-tje toch
maar daar waar ik vroeger dacht dat elke mug in mijn kamer zat,
is er sinds ik maatje ken een kentering gekomen. Blijkbaar smaakt hij zoeter hehe. ♥

Sjoerd zei

Haha, goed gevonden, die moet ik onthouden.

Lutje zei

hahahaha, het is spreekwoordelijk bedoelt, maar je hebt gelijk, ik hou ook niet van kleine muggen

willy zei

het rijmt alleen wel mooi

Agnès zei

Gelukkig hebben we er met dit voorjaarsweer nog niet zo'n last van....Agnès

Pagina's