2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

10 apr 2013

Hemel en hel,
ik ken ze uit het leven,
ze zijn er geweest
en er zullen nog vele komen.
dat is het leven.
dat leven van mij.
De een te weinig
de anderen teveel,

die helse ogenblikken
die hemelse momenten.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Zo is er voor iedereen wat.
Soms krijg je het een, en met wat geluk kan het ook wel eens wisselen.

DianaD zei

Ze wisselen elkaar af. De één soms wat sterker dan de andere. Zo is het leven. Zoek de balans!

Kay ♥ zei

Morning A-tje,
de tekst heeft een zware ondertoon, maar ik begrijp. Toch is het in de context van het geheel een mooi schrijven. Weet dat het leven een mengelmoes is van ogenbliken, en vaak vergeet je geen één. Maar toch een evenwicht vinden om dagelijks door te gaan,
versterkt het geheel en het menselijk zijn. ♥

Lutje zei

iedereen beland wel eens ergens waar het niet zo goed is, gelukkig is er dan nog altijd nog wat moois om naar uit te kijken

Di Mario zei

Zo heeft ieder zijn eigen portie wat hij krijgt en mee mag zuilen.

Love As Always
Di Mario

klaproos zei

het leven is een pijp kaneel...
een ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel ...

Happy Hulk zei

Mooie levensbeschrijving.
Denk dat het bij iedereen zo zal gaan?

willy zei

mooi geschreven, maar ik zie het wel meer optimisme...

Wil/Zizy zei

Voor mij ook helemaal waar. Het lijkt soms op een soort van spel..alleen duurt het vervelende spelletje meestal langer in mijn gevoel ;-)
Mooi omschreven!

fotohanvogel.blogspot.com zei

Daar denk ik liever nog niet aan en schuif het voor me uit.

Agnès zei

Optinisme is mijn credo....

Pagina's