2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

2 apr 2013

Als je een dwaas moet zijn, ben dan een romantische dwaas.

12 opmerkingen:

DianaD zei

Ik ben al dwaas genoeg ...

Lutje zei

eigenlijk wel hé :o)

Marjolijn. zei

Een lieve, aardige, brave, zotte, ondeugende dwaas kan ook.

די מריו zei

Daar ben ik niet zo goed in.....

Love As Always
Di Mario

fotohanvogel.blogspot.com zei

Deze past goed bij mij!

merel zei

dat vind ik ook wel :-)

klaproos zei

ik voel me in die rol wel thuis:-)

Kay ♥ zei

Voila, spiegelbeeld vertel eens even,
ben ik net zo dwaas als jij?
is het daarom dat ik steeds blijf schrijven,
over liefdeswoorden diep in mij ...
laat mij dan maar lekker gék wezen. ♥

willy zei

mij best....

Chantal zei

Prachtig!!!

Anoniem zei

hahaha ik ook hoor

Kay ♥ zei

Ps-ken: net uw Paasgroet ontdekt in mijn spambak! snap er niks van maar bij deze recht gezet! Sloppel.

Pagina's