2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

5 feb 2013

Als de tijd voorbij gevlogen is merk je,
ook al heb je van de vlucht niks gemerkt,
dat jij op zijn vleugels mee bent gevlogen,
ongemerkt voorbij die voorbije gevlogen tijd.

12 opmerkingen:

Di Mario zei

Ik zal het eens in de gaten houden. Meestal let ik niet op dat soort dingen.

Love As Always
Di Mario

Sjoerd zei

Goh, ik kom ook vaker op het werk zonder dat ik weet hoe ik er gekomen ben. Op de autopilot...

LUC zei

Soms vraag ik me af , ben ik hier al ? Na 35 jaar ken jij je weg vanbuiten !

Ann zei

Mooi !

DianaD zei

Prachtig citaat dat ten eerste.

En ja de tijd vliegt voorbij vele momenten onbewust geleefd verzuchtend dat je graag wat bewuster had willen leven. Maar dat was toen. Nu leef ik wel bewuster en kan ik alles inhalen wat ik in mijn verleden gemist heb. En daar geniet ik van!

Kay ♥ zei

Zoals D zegt een fantastisch haast poëtisch citaat.
Het leven is zo vluchtig @-tje en als er weer een tijd opzit vraag je u af: Heb ik dat echt beleefd?
Graag had ik die vleugels om soms eens naar het startpunt terug te vliegen,helaas de klok onverbiddelijk.
Wat geweest is is geweest, laat ons ons op de toekomst richten en trachten er het beste van te maken. Intens en genietend, al zal het naderhand weer vluchtig door onze vingers geglipt zijn.
Liefs♥

OT: gaat het daar een beetje goed?
Ik mis A zijn uitslaande vleugelkes wel een beteke :-)

Chantal zei

wat een mooie vandaag

merel zei

twee keer gelezen,de tweede keer heel langzaam ... heel mooi

Kay ♥ zei

Ja ik kén het verhaal ... sterkte en moed A-tje en Co, ik denk aan jullie!

willy zei

diepzinnige bedenkingen vandaag

max zei

knap citaat hoor

fotorantje zei

wat mooi geschreven en zo ongelooflijk waar

Pagina's