2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

18 jan 2013

Zonder die godsdiensten was het volgens mij een stuk beter op aard.

13 opmerkingen:

DianaD zei

Daarom volg ik geen enkele godsdienst, ik houd er niet van dat anderen hun wil opdringen naar mij.

Suske. zei

het communisme heeft het tegendeel bewezen.
de schuld ligt bij de mens zelf niet bij zijn godsdienst of wat dan ook.

Kay ♥ zei

Teveel halen hun geloof erbij, om hun daden kracht bij te zetten.
Als er al een Got ( ik schrijf deze naam altijd met T omdat ik nergens in geloof) bestond zou de wereld er niet uitzien zoals hij is. Hij zou ingrijpen, maar er gebeurt niks. En dan die praatjes dat het de mens zijn schuld is ... dat is ergens waar, maar ik leg de schuld bij de oppermachten, zij die binnehalen ten koste van anderen. Het is nooit anders geweest.
Ook al respecteer ik mensen die willen geloven ... voor mij gaat mijn geloof niet verder dan mijn eigen deur. Liefs @-tje en bedankt he ♥

Di Mario zei

Ik denk dat het zonder mensheid beter was op deze aarde. Alleen wij mensen zoeken graag een excuus. En daar is godsdienst er nou eenmaal een van.

Love Asalways
Di Mari

klaproos zei

da's een ding wat zeker is,
het gaat om macht, en allang niet meer om geloof

Marjolijn. zei

Vaak wel, denk ik.
Op naar een mooi weekend.

Chantal zei

i.i.g. gematigder

Sjoerd zei

Ik ben al jaren aanhanger van het boeddhisme en dat bevalt prima.

willy zei

tja, wat gebeurde er allemaal niet onder de naam van God...

Lutje zei

volgens mij heeft het niets met godsdienst te maken....

fotorantje zei

omdat ze de essentie verloren zijn

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik ga helemaal akkoord, aaa!

al dat geloof en ongeloof draait, draaide en zal draaien op niks anders uit dan op oorlog. :-((

Ingelien zei

dat vermoed ik ook!

Pagina's