2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

2 jan 2013

Je bent niet belangrijk totdat ze je nodig hebben.

17 opmerkingen:

DianaD zei

Wow wat een waarheid in dit citaat. Ik kan hier echt niets aan toevoegen.

Di Mario zei

Als ik het maar voor mezelf ben.

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei

yep, dan weten ze je wonen!

Marjolijn. zei

Ja, dan weten ze je wel te vinden.

Sjoerd zei

Maar alleen zolang het duurt...

Yvette zei

zo waar!
Maar die omstandigheden van jou klinken niet fijn

het beste van en voor dit nieuwe jaar!

Chantal zei

iedereen is belangrijk!

christiene zei

Van de A de beste wensen voor jou in het nieuwe jaar!
met allen die jou lief zijn.

Kay ♥ zei

Als ik in sommige ogen kijk,
voel ik mij belangrijk genoeg.
Maar ook ik ben als een bedrogen uitgekomen,
dan is het simpel opgelost.
Klasseren en uw aandacht richten op het belangrijkste in een leven:
hoop en liefde.
Voor u @-tje is het een wens die ik u zend. ♥

Lutje zei

soms ben je heel belangrijk, dat merk je als je een paar dagen niet op je werk was ;-)

Agnès zei

Een waarheid als een koe....Agnès

fotorantje zei

gelukkig zijn er nog anderen ook

beste wensen voor 2013

willy zei

jammer...maar het is het waar

h zei

Dat is een mooie start voor 2013, een topper!

curieuzeneuzemosterdpot zei

gelukkig gaat deze regel niet voor iedereen op en ben je onvoorwaardelijk belangrijk!
al is het maar voor 1 iemand! :-))

Happy Hulk zei

Tegen beter in blijf ik toch in de Liefde geloven. ;-)

Suske. zei

Eerder me centen dan mezelf vrees ik.

Pagina's