2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

27 okt 2012

Omdat ik niet daar vandaan kwam, kwam omdat ik daar vandaan kwam.

5 opmerkingen:

DianaD zei

Hoe zit het nu precies? Kom je er vandaan of kom je er nu niet vandaan?

Chantal zei

ik struikel erover

Di Mario zei

Maar je komt uit eindelijk ergens vandaan.

Love As Always
Di Mario

Kay ♥ zei

Den @ is zijne weg kwijt,
loopt maar wat rond
vliegen kan hij niet,
zijn benen zijn te kort.
Sinds kort
heeft hij een ander geloof
hij aanbidt madonnas
niet de zangeres, wel ééntje uit hogere regionen.
Dat is mooi!
zo kan je leven
en zo ga je dood
wetende ik heb toch maar lief gehad.
Kay die toch een zaterdag's woord richt tot den @ groet, ♥

Lutje zei

natuurlijk kwam je van ergens anders, ik ook.......:o)

Pagina's