2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

3 sep 2012

Zij allen die weggingen zonder een groet.
Gegroet.

13 opmerkingen:

Lutje zei

groeten of groetjes is toch hetzelfde hoop ik nu :-)

Anna zei

Gegroet A :-)

DianaD zei

Moet ik meteen denken aan de zin ga nooit weg zonder te groeten.

Marjolijn. zei

Nooit zonder groeten weggaan, je weet nooit of je het de volgende keer nog wel kan doen.
Fijne maandag.

Suske. zei

En kom niet terug !

klaproos zei

ik denk dat we allemaal van lotje zijn:-)

LUC zei

Heb ik je niet een prettig weekend gewenst ???

Kay ♥ zei

@-tje:
het wordt gek
ik groet u
goeiedag
hallo
¿Cómo está?
Buenos dias,
Guten tag
bonjour
bonjorno y ciao
have a nice day
buenas tardes y noches
tot morgen
Joe De Mannen
en de vrouwen
comment ca Flodder?
met den @ alles goed?
merci, danke, gracias, bedankt
en tot morgen
overmorgen
den dag erna
de komende maand
volgend jaar
ja seg komaan
tot elke dag he gegroet!
gegroet, Ik groet u terug :-)

Anoniem zei

Nou ik zwaai dan maar eventjes is dat ook goed?

Anoniem zei

Nou ik zwaai dan maar eventjes is dat ook goed?

fotorantje zei

groetjes :-)

willy zei

dat is nu in éénmaal gebeurd

christiene zei

Wees gegroet.......... van der A

Pagina's