2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

11 sep 2012

Waar zij nu zijn
is daar waar zij altijd waren
in je hart.
Waar zij nu zijn
is daar waar zij nu zijn
in je hart.
Waar zij nu zijn
is daar waar zij altijd zullen zijn
in je hart.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ze mogen nooit vergeten worden.

Lutje zei

Een groot hart .....

DianaD zei

Zij die je liefhebt en niet meer onder ons zijn blijven altijd in je hart voortbestaan.

Mooi en inspirerende tekst A.

DharSon zei

Mooi.

LUC zei

Heel diep in mijn hart Aa ! Heel diep !

Kati zei

Precies A!

willy zei

dat is een mooie...

en nog juist ook

Suske. zei

en daar blijven ze !

Anna zei

'Dood ben ik pas, als jij me bent vergeten', al weet ik bij God niet meer van wie deze quote is @->--

fotorantje zei

mooi

curieuzeneuzemosterdpot zei

yep, voor altijd!

Pagina's