2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

28 sep 2012

Je hoeft niet gek te zijn om in deze wereld te leven, maar het het leven zou er wel makkelijker op maken als je het was.

7 opmerkingen:

DianaD zei

Daarom benader ik vaak de dingen met humor en een klein beetje gekkigheid. Ik schrijf vaak maar ik bedoel eigenlijk zo nu en dan.

Je moet wel een beetje in de pas lopen.

Het leven zou inderdaad wat makkelijker worden als ik dat niet altijd hoefde.

Lutje zei

om iets uit te halen, daar sta ik altijd voor open, maar is dat gek zijn, dat is gewoon gezond?

LUC zei

Vele denken dat de Ollie in me gek is , niet waar Ollie wil gelukkig leven !

Prettig weekend A !

klaproos zei

een beetje gek zijn is gezond :-)

Anna zei

Yep, gek zijn doet immers geen zeer... denk ik ;-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

zijn we niet allemaal gek, aaa?

ieder op zijn manier en de ene wat meer dan de andere? :-))

Ann zei

"Men kan het beste een tikje duizelig in het hoofd zijn, als men zich thuisvoelen wil op deze ronddraaiende aarde."

- Logan Pearsall Smith Engels schrijver 1865-1946

Pagina's