2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

25 aug 2012

Ik mag dan over een x aantal jaren niet meer bestaan, maar bestaan heb ik.

13 opmerkingen:

DianaD zei

Inderdaad A, je doet er iets toe.

Chantal zei

make sure of that!

Marjolijn. zei

Helemaal goed tot zover dus...!!
Maak er maar een heel goed weekend van om toe te voegen aan het geheel.

klaproos zei

kan ik me helemaal in vinden A

fijn weekend gewenst

Lutje zei

dat klopt!

willy zei

en hopelijk herinnert iemand zich dat...

fotorantje zei

inderdaad
we kunnen zeggen dat we hebben bestaan

Kay ♥ zei

Hoi, ik ben er weer.
Na een tijdje uw schrijfsles te hebben gemist
ben ik blij u weer te kunnen bezoeken.
Een eerste indruk na mijn afwezigheid
vindt u van nu af aan weer op mijn blog.

Wees maar zeker @-tje
dat uw bestaan niet onopgemerkt is hehe
en binnen eeuwen spreekt men wss nog van u.

Toedels ♥

christiene zei

En hopelijk weet iemand dat je er geweest bent.

A, bedankt voor je bezoekje
maar ik ben niet Diana.
groetjes.

Agnès zei

En zo is dat A....dat daar geen misverstand over bestaat....Agnès

Han zei

Ja, sommige personen blijven heel lang in onze herinnering voortleven, en van onze kinderen (hoop ik).

Suske. zei

bewijs dat maar eens binnen 1.000 jaar.

curieuzeneuzemosterdpot zei

't is te hopen dat dat iedereen kan zeggen! :-))

fijne zondag,

Pagina's