2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

14 aug 2012

Het leven is als een rondtollende dobbelsteen, alle dingen draaien, tollen en veranderen, en wanneer hij stil ligt weet je wat het lot heeft bepaald.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Er is geen ene dag hetzelfde.
En allemaal hebben ze wel hun hoogtepunten.
Fijne dag.

Anna zei

Soms is het inderdaad (bang) afwachten wat het leven brengt @->--

noofs zei

Zo is elke dag weer een avontuur op zich :-)

merel zei

soms kunnen we dobbelsteen met heel veel kracht nog einde verder laten rollen

LUC zei

En dat lot ken ik de laatste dagen heel goed !

Agnès zei

met twee handen schudden, even blazen en dan opnieuw gooien...waarschijnlijk is de uitkomst dan anders....Agnès

antony zei

heel mooi zeg echt heerlijk ik ga wel met 2 smijten als je niet erg vind
groetjes antony

Kay ♥ zei

en dan hoop ik maar dat het ons goed gezind is.
liefst eentje met zes ogen
zouden lottoballen kunnen zijn,
maar ik stel daar geen vertrouwen in, in't lot eigenlijk ook niet.
hopen dat we eens een groot lot winnen ... lot loterij
zoijde gij
weer op verkenning? ♥

Hallo zei

Als ik kan wil ik geen dobbelstenen hebben, maar wel een remote... Als ik kan...

Maar ik ben al gelukkig mijn dobbelstijnen. Zij verassen me;-)

Groetjes,

Hallo

curieuzeneuzemosterdpot zei

als 'm eenmaal stilligt is het met ons hier afgelopen?

tot dan blijven nog maar wat draaien en tollen, eh? :-))

Pagina's