2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 aug 2012

Het is goed dat ik gek ben, dat is het enige wat mij weerhoudt om het te worden.

11 opmerkingen:

Lutje zei

tja, gekker dan gek is al te gek....;-)

Sjoerd zei

Wie beoordeeld deze madness...

Kati zei

Het moet niet gekker worden! ;-)

Kay ♥ zei

@-tjeeeeee: gij gek?
Er is toch geen een andere zot die dat geloofd he.
Je bent grappig, to the point, soms een tikkelke ondeugend maar gek? allez wie is nu het gekst dat is de vraag.
Gek of niet gek
doe zoals de zotten en draai door.
Amai Kay die van gekte zotdraaide groet met ♥

antony zei

ik ben ook gek dus hoef ik me niet te schamen toch echt heerlijk is me dit
groetjes antony

Marjolijn. zei

Gezellig en gezond gek is helemaal niet erg, niks mis mee.

sloeber zei

ik ben gelukkig wat ik lees ,ik ben zeer gek hoor en blij dat ik niet alleen ben

Hallo zei

Ik ga akkord met sloeber, ik ben ook gek en ik voel me altijd gelukkig

Suske. zei

ik kan niet gek genoeg zijn.

Di Mario zei

Ik ben niet gek... ik kan niet vliegen....

Love As Always
Di mario

LUC zei

gELUKKIG HEB IK DIE GEKTE IN ME !

Pagina's