2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

5 aug 2012

Het grootste geheim van het leven, is de dood.

14 opmerkingen:

Lutje zei

dat klopt als je erover denkt, want niemand weet dat dat ons brengt....

DianaD zei

Het grootste geheim van het leven, is om in voor en tegenspoed te ervaren. De dood is het einde van de ervaringen en de balans op te maken.

Sjoerd zei

Dat geheim nemen we mee in het graf of verdwijnt als rook door de schoorsteen.

Chantal zei

Is dat een geheim? Meer een zekerheid

klaproos zei

ik laat het maar over me heen komen

Di Mario zei

Voor mij is het geen geheim. Ik weet dat ik ooit doodga.

Love AS Always
Di Mario

antony zei

geluk dat we die zekerheid hebben denk ik ,maar wat komt er achter?
groetjes antony

willy zei

het is wel de enige zekerheid in het leven...

uitzonderingen zijn er niet..

Anna zei

Dat we eens dood gaan, dat is zeker. Maar het hoe en wanneer, dat is de grote vraag!

christiene zei

Je weet je dat het komen gaat
dus haal uit het leven wat er in zit.Want anders is het misschien te laat.

jeer zei

A van de Aa,

Het grootste geheim van het leven is het leven. Het blijft altijd een vraag wat het ons brengt, dat geldt ook voor de dood voor velen van ons.

Bedankt voor jouw reactie en groetjes,

jeer

sloeber zei

als de dood er is is mijn leven gedaan

curieuzeneuzemosterdpot zei

het grootste geheim van het leven is volgens mij niet de dood, maar het leven zelf.

Suske. zei

volgens mij is het juist het omgekeerde.

Pagina's