2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

9 aug 2012

Geluksmomenten kun je niet afdwingen, ze overkomen je in die geluksmomenten.

12 opmerkingen:

DianaD zei

Geluksmomenten ze zijn er zomaar. Ze dringen tot je door in het diepst van je ziel. Maar hoe vluchtig ... zijn die momenten ...

Marjolijn. zei

Dat er maar veel van die momenten mogen komen.
Elke dag opnieuw.

Lutje zei

fijn dat ze zomaar plots onverwacht opkomen....

Di Mario zei

Gelukkig maar toch.

Love as Always
Di Mario

Kay ♥ zei

Als @-tje hem gelukkig voelt
dan gun ik hem dat van harte.
Dan ben ik ook gelukkig met elk gelukkig moment dat ik hier met goed geluk tegenkom. ♥

<------------- jaja dat is K

willy zei

afdwingen gaat zeker niet...

misschien kan men er de omstandigheden ervoor beinvloeden

Chantal zei

en dan moet je vooral genieten van het moment

Sjoerd zei

soms krijg je zomaar het Zwitserleven gevoel

christiene zei

mooi dat er geluks momenten zijn en je ze niet hoeft af te dwingen.
Dat noem ik nou echt geluk moment.

antony zei

dat is waar maar geluk moet je op leven tegen komen en niet achter zoeken denk ik
groetjes antony

Suske. zei

oeps, dat moment is al weer gaan vliegen !

Kati zei

yep en da's geluk hebben

Pagina's