2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

3 aug 2012

Er zijn momenten om te spreken, er zijn momenten om te zwijgen, er zijn momenten voor daden, en er zijn momenten dan doe je het alle drie niet.

12 opmerkingen:

DianaD zei

Deze drie momenten wanneer je het niet doet is wanneer je slaapt.

Lutje zei

de dag bestaat uit zoveel momenten die anders zijn....

Marjolijn. zei

Volgens mij breekt er dan een tijd aan die vakantie heet.
Geniet er volop van.

Di Mario zei

Huh, niet spreken, maar ook niet zwijgen?

Love as Always
Di Mario

klaproos zei

doe gewoon wat je hart zegt:-)

Chantal zei

zo is er voor alles wel een moment...

Kati zei

wise words!

Anna zei

Soms zeggen stiltes meer dan woorden!

Kay ♥ zei

Ik kwam maar zeggen dat ik niks zeg,
maar beter zwijg al is dat een moeilijke opdracht hier,
anderzijds papmakkelijk want ik ben koppig.
Dus gaan we DOEN waar we zin in hebben al dan niet met gebarentaal.
Dus wuif wuif naar @-tje en gezelschap en tot we elkaar weer spreken en ik hier een praatje kom doen. Is den tuuttoet al oké?

merel zei

een moment voor helemaal niks ....

willy zei

er is een moment voor alles...

maar niet zwijgen zeggen en niet spreken..

dat wordt moeilijk...

Agnès zei

Fijne vakantie.... Agnès

Pagina's