2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

13 jul 2012

Eeuwigheid is niet meer dan dat het best wel heel lang duurt.

12 opmerkingen:

DianaD zei

Het ontrekt zich aan de normale tijdsduur. Een periode zonder einde, er is geen einde, er zal nooit geen einde zijn.

Anoniem zei

daar word ik alleen maar moe van.

Lutje zei

...en tot in eeuwigheid; amen....
ik hoop ook dat dat nog hééééél lang duurt

Sjoerd zei

Ik wacht al een eeuwigheid tot ik een ons weeg.

Di Mario zei

Dit is wel de mooiste van vandaag.

Love As Always
Di Mario

klaproos zei

van mij mag het voor altijd duren :-)

Chantal zei

eeuwigheid bestaat niet, nergens in

Kay ♥ zei

Misschien @-tje zijn wij wel eeuwig
we gaan dan ook 100 worden
en een eeuwigheid daarop feesten ;-) ♥

DianaD zei

Ik ben wel eens benieuwd wat je vrouw vind van de antwoorden die je krijgt in je blog.

Leest zij ze ook graag? Ik hoop het.

Ik mag graag de reacties lezen van onze medebloggers en vind iedereen zo leuk altijd de reacties geven. Nou moet ik wel schrijven dat je er ook steengoede teksten hebt tussenzitten.

Fijn weekend voor jou en je vrouw.

curieuzeneuzemosterdpot zei

tijd is relatief.

eeuwigheid dus ook! :-))

fijn weekend, aaa!

Kati zei

Tot in de eeuwigheid, Amen!

Linda zei

misschien 'duurt' eeuwigheid niet, maar 'is' ze gewoon...?

Pagina's