2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

19 jul 2012

Eerst woorden, dan stilte, en meestal dan pas het echte verhaal.

11 opmerkingen:

DianaD zei

Na de stilte komt de storm (van woorden)

Marjolijn. zei

Ja zo gaat het vaak.

LUC zei

Goed nadenken voor ge iets zegt !

Sjoerd zei

dat komt me bekend voor

Yvette zei

ja dat is echt zo...als de maskers vallen....

Kay ♥ zei

twee stappen vooruit
en eentje terug
de drums drummen
de processie van Echternach
toen viel de stilte
maakte ik kabaal en vertelde mijn verhaal
nu komt er weer een stilte
maar morgen ... kom ik terug met een andere groet ♥

dag é-tje:
kan er echt dan niet een paar eurokes af? voor een arm K-tje?
tss

Kay ♥ zei

oh dear me: het is @-tje

A A A -tje

Suske. zei

als het dan al niet te laat is !

Yvette zei

Behalve fb twitter isbook pinterest heel verslavend

Slaap lekker

mennoG zei

Ja, zo gaat het vaak, mooie uitspraak!

Linda zei

ja, stilte geeft de nodige ruimte... en pas dan komt wat 'echt' is boven.

Pagina's