2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

26 jul 2012

Eenzaamheid is een gevoel, een gevoel dat je iets mist. De vraag is wat ????

13 opmerkingen:

DianaD zei

Ik miste het contact met mezelf. Een innerlijke leegte.

Lutje zei

eenzaamheid ken je pas echt als je het zelf meemaakt, dat is niet te beschrijven....

LUC zei

Ben ik erg bang van om eenzaam te worden , mag er niet aan denken !

klaproos zei

vreselijk om eenzaam te zijn lijkt me,
dat wens je niemand

Kay ♥ zei

Wel mijn @-tje zo filosofisch
ook ik voel een gemis zonder dat ik er de vinger kan opleggen.
Er zijn mensen die ik mis
vrienden die ik mis
zoveel om op te noemen
en toch ben ik rijk als je de medaille opdraait
ik heb liefde, een kind, een gave
maar ik mis net dàt ietsje meer.
Moeilijk uit te leggen maar er is in mijn binnenste soms een ' leegte'.
Een filosofische warme donderdag,
en zoals altijd ♥

Chantal zei

je hebt eenzaamheid en alleen zijn... het eerste is erger dan het tweede

Agnès zei

Nog even over kunst n.a.v. "tussen kritiek en esthetiek":

Ik ben het helemaal met je eens..kunst is en blijft een gevoelskwestie, maar een schilderij kan je soms iets meer vertellen als je wat meer weet van geschiedenis/context…. bedankt voor je leuke antwoord…Agnès

willy zei

ik denk dat iedereen dit voor zichzelf kan uitmaken...

en dan proberen er iets aan te doen...

Han zei

Moeilijk hoor, ik ben haast nooit eenzaam, maar mis soms wel iets.

sloeber zei

ik leef tussen veel fijne mensen maar toch mis ik.......

antony zei

eenzaam is niet leuk maar soms is toch nog soms goed om iets te missen denk ik ik mis veel maar we doen gewooon rustig toch verder
groetjes antony

antony zei

eenzaam is niet leuk maar soms is toch nog soms goed om iets te missen denk ik ik mis veel maar we doen gewooon rustig toch verder
groetjes antony

mennoG zei

Ik weet wel wat ik mis.... maar ook dat voelt eenzaam...

Pagina's