2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

21 jul 2012

Dromen zijn niet alleen voor kinderen.

8 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Gelukkig niet..!!
Het is voor iedereen fijn zo af en toe lekker even weg te dromen.
Fijn weekend.

DianaD zei

Zolang we mens zijn blijven we dromen. Wie zonder dromen door het leven gaat is een arm mens.

Lutje zei

ik heb deze nacht ook een hele rare droom gehad.....

Kati zei

Dromen moet je houden

Anna zei

Gelukkig niet, nee stel je voor dat je als volwassene niet meer zou dromen. Ik mag er niet aan denken!

Han zei

Juist ik voel me ook vaak als een kind, als het een mooie, leuke droom is. Anders voel ik me een oude man met een nare dromen.

Sjoerd zei

Ik droom graag...

Anoniem zei

zolang je maar je voeten op de grond houdt.

Pagina's