2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

11 jul 2012

De nadelen van iets, worden na verloop van tijd pas zichtbaar. Evenzo de voordelen.

11 opmerkingen:

Lutje zei

net zoals alles voor en na-delen heeft...

Di Mario zei

Gelukkig maar... je hoeft niet altijd meteen resultaat te hebben.

Love As Always
Di Mario

Chantal zei

je weet dus vooraf niet waar je goed aan doet

Anna zei

Dikwijls wel ja!

Sjoerd zei

Ieder nadeel heeft zijn voordeel, dus blijven er uiteindelijk alleen voordelen over.

merel zei

het is net als even vallen, opstaan en sterker worden ... zo kan ook uit een nadeel plots een mooi voordeel groeien

Kay ♥ zei

Hum @-tje
zo dwaas als ik soms kan zijn
leerde ik de liefde spelen
het lot had zo beschikt
en ik had steeds gehoopt
er zijn niet zoveel nadelen
als men elke dag zorgt dat de voordelen primeren
zo kan ik rustig slapen
in warme nachten en 's morgens het geluk naast mijn kop koffie vinden.

Anoniem zei

tegen dan ben ik blind.

sloeber zei

ik weet dat er altijd nadelen zijn ,ik word er sterker van

curieuzeneuzemosterdpot zei

yep,
en zo kan het zijn dat voordelen nadelen worden en visa versa! :-))

Agnès zei

Ik ben het met Sjoerd eens...Agnès

Pagina's