2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

13 jun 2012

We konden alles worden en wat zijn we geworden ?!

15 opmerkingen:

DianaD zei

Een gelukkig, blij mens die van haar verleden geleerd heeft.

sloeber zei

ik ben wie ik ben ,het kan altijd beter ,maar ben dan beter???

Di Mario zei

Ik ben alles geworden wat ik wilde worden... En jij?

Love As Always
Di Mario

Ann zei

Ik ben nog altijd aan het worden :)

Anna zei

Puur retorisch ;-)

Marjolijn. zei

Ik ben er nog niet klaar mee...!!

Lutje zei

konden ja, maar de werkelijkheid is anders

klaproos zei

een tevreden mens:-)

Kay ♥ zei

Een kleine druppel in een grote bui
maar dat die spetteren kan
is een publiek geheim ;-)
Liefs A-tje ♥

Yvette zei

wat we moesten worden....ik geloof niet echt in vrije wil

Chantal zei

dat wat we niet wilden?

LUC zei

Zou ik dan beter zijn dat ik al ben ?

Anoniem zei

Hallo A,
Dat is nu eenmaal het type vraag dat wel eens op ieders lippen brandt. Wat ben ik geworden? Zoiets gaat meestal gepaard met de vraag, 'mocht ik opnieuw kunnen beginnen... zou ik dezelfde weg kiezen? Voor velen zal het antwoord neen zijn, alhoewel eigenlijk iedereen toch best tevreden lijkt te zijn met wat hij/zij heeft bereikt in dit aardse bestaan. Je weet nooit wat de dag van morgen brengen zal en door deze of gene gebeurtenis kan het leven een totale ommekeer verkrijgen, ondanks wat je ook bent geworden...

Han zei

Wat ik mijn leven lang al graag wilde worden!

Ingelien zei

ik ben ongeveer geworden wie ik wou zijn , maar mijn hele levendoorspekt van ziektes had ik liever niet gekregen

Pagina's