2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

10 jun 2012

Is het niet vandaag dan zal het morgen zijn.
Is het vandaag dan zal het niet morgen zijn.
En is het niet vandaag en is het niet morgen
dan zal het dan zijn als het dan zal zijn.

7 opmerkingen:

Lutje zei

het zal zijn als het over is....

DianaD zei

Uiteindelijk gebeurt het wel.

antony zei

dat is id zo en daar probeer ik me ook aan te houden rustig aan en niet te veel willen in leven dat is bijzonder vind ik
groetjes antony

Ann zei

Klinkt als muziek in mijn oren.

Anoniem zei

Niets komt voor zijn tijd :)

Suske. zei

WANNEER ???

christiene zei

Is het vandaag niet dan morgen of was het toch van daag,
och maakt ook niets uit komen wij er vandaag niet dan morgen.
groetjes.

Pagina's