2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

11 jun 2012

Ik zeg de mooiste dingen als ik zwijg.

10 opmerkingen:

DianaD zei

Spreken is zilver,
Zwijgen is goud.

Lutje zei

dan heb je een mooie uitstralende houding waarschijnlijk...

Anna zei

:-)

klaproos zei

dát zouden meer mensen moeten doen:-)

Kay ♥ zei

A-aaatje ... hela gade gij zwijgen,
neen toch he want als ge niet gaat spreken heb je niks gezegd.
Niet dat ik hier de clown kom uithangen he want anders doortreept ge mij misschien.
Dus Ahaatje gooi het eruit ... ;-)

Chantal zei

soms...

LUC zei

Inderdaad dat is zo Aa OT over het voetbal zit ge er recht op ! :-)

antony zei

dat is zo ook toch zwijgen is goud waard ik praat ook niet veel
mooi tekst die bij me past
groetjes antony

Suske. zei

Ik kan wel heel erg boos kijken terwijl ik zwijg !

Ingelien zei

dat zou kunnen;) spreken is tenslotte ziver en zwijgen goud!

Pagina's