2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

12 jun 2012

Ik ben zelfs vergeten wat ik vergeten ben.

10 opmerkingen:

DianaD zei

En vergeet je ook wel eens dat je vergeten bent wat je vergeten bent.

Di Mario zei

Ja Diana, ehhhhh dat ben ik trouwens vergeten.

Love As Always
Di Mario

Lutje zei

daar zijn post-it's voor....als je niet vergeet waar ze liggen

Sjoerd zei

Dan heb je HIV (heb ik vergeten of in het Kerkraads: Han Ich Verjessen))

Anna zei

Logisch toch... anders zou je het niet vergeten zijn...

Marjolijn. zei

Senioren momentjes hebben we allemaal wel eens.

klaproos zei

wahahhahaha
jawel hé, kan zomaar ineens gebeuren:-)

LUC zei

Heb onlangs bij de dokter geweest . " Dokter mijn vrouw zendt me omdat ik ze zegt dat ik veel begin te vergeten !" " Is het daarom dat u gekomen bent?" vroeg hij. "Weet het niet meer !" Antwoordde ik !

Kati zei

ZO! Nou hoe ouder we worden hoe vaker dát gebeurd he! :D

Ann zei

Euh... Wat wou ik nu ook weer zeggen?

Pagina's