2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

31 mrt 2012

Stilte zegt meer dan woorden kunnen zeggen.

5 opmerkingen:

klaproos zei

als je wilt luisteren wel ja:-)

Lutje zei

soms kan je inderdaad beter zwijgen, want dan woorden teveel

Di Mario zei

En die moeten we eens vaker gebruiken.

Love As Always
Di Mario

Lutje zei

ik wens je een fijne zondag

Diana Drent zei

Een citaat over stilte. Stilte, mijn favoriete onderwerp.

Ik heb gekozen voor een ouder bericht omdat ik niet wil dat een ieder weet dat ik nog een blog heb. Een ieder krijgt het wel te weten maar de blog is nog niet helemaal af, qua layout, enzovoort. Het is dus nog niet helemaal naar mijn zin.

Ik keek er wel even van op dat je de blog had gevonden, omdat ik er nog geen reclame voor had gemaakt.

Waar jij je reacties hebt achtergelaten, (bedankt nog trouwens), is een blog die ik niet (meer)gebruik. En dus ook verwijderd moet worden. Het scrollen binnen die blog gaat vreselijk stroef, dus heb ik voor een tijd terug een andere aangemaakt.

De officiële blog die ik gebruik is:

http://call-of-the-sea.blogspot.nl/

Bedankt voor je vakantiewensen.

En ik las al dat jij en je vrouw heerlijk genoten hebben op het strand. Blijf genieten, zo ik geniet van je citaten elke dag.

Groetjes Diana

Pagina's